Sappa har branschens bästa service

Sappa är otroligt stolta över att ha vunnit kategorin Service i Svenskt Kvalitetsindex (SKI) årliga branschstudie över kundnöjdhet. Det är första gången Sappa medverkar och placerar sig totalt på fjärde plats bland konkurrenterna.
– Vi är överlyckliga och väldigt stolta över att våra kunder ger oss branschens absolut bästa betyg i kundservice. Tack för det förtroendet! säger Hasse Svensson, VD på Sappa.

SKI gör årliga mätningar över kundnöjdhet i Sveriges största konsumentbranscher genom att låta kunderna utvärdera sina leverantörer. Sappa medverkar för första gången 2018 i kategorin digital-TV, bland aktörer som Telia, Comhem, Boxer och Viasat. Inom servicekategorin är det Sappa som tydligt sticker ut, vilket bevisar att kunderna uppskattar det bemötande och tillgänglighet Sappa erbjuder.

– Vi har valt att satsa på service i toppklass för att bli branschens mest kundvänliga leverantör. Nu får vi ett kvitto på att vi prioriterat rätt, säger Hasse Svensson, VD på Sappa.

Läs mer på:

https://www.sappa.se/kundservice/nyheter/2018/12/05/sappa-har-branschens-basta-service